Veelgestelde vragen en antwoorden

Bekijk hieronder veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust even contact op.

Wat zijn de levertijden en verzendkosten?

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Je ontvangt een track & trace code als we het pakket hebben afgeleverd bij PostNL. 

Levertijden NL/BE

  • Posters & Fine Art: ca. 1-3 werkdagen
  • Custom design: ca. 5-10 werkdagen

Verzendkosten NL/BE

  • Standaard: €4,95
  • Gratis verzending: vanaf €50,00

Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt en verzekerd verzonden. 

Wat is het verschil tussen poster & Fine Art?

De drukkwaliteit is bij alle opties verbluffend! We werken uitsluitend met hoogwaardige kwaliteit papiersoorten. De posters (200 of 220 grams) zijn iets dunner dan Fine Art en verkrijgbaar met een satin (licht glanzend) of matte afwerking. Fine Art is een zware papiersoort (310 grams) van museumkwaliteit. Met een mooi textuur, fluweel zacht en volledig mat afgewerkt.

Waar kan ik een lijst kopen?

Alle prints worden geleverd zonder lijst en aangeboden in standaard formaten. Zo kun je zelf op zoek naar een lijst die bij jouw smaak en interieur past. 

Aanraders:

Kom je er niet uit? Neem gerust even contact op!

Is custom mogelijk?

Ja dit is zeker mogelijk! Klik hier voor meer informatie.

Daarnaast is het mogelijk om jouw eigen foto’s door ons te laten afdrukken. Bedrijven kunnen ook gebruik maken van illustratie werkzaamheden. Neem hiervoor even vrijblijvend contact op.

Hoe kan ik betalen?

Je kan veilig online betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • PayPal

De betalingen worden veilig verwerkt middels het betalingssysteem van onze partner Mollie. Daarnaast beschikt de website ook over een SSL certificaat.

Hoe werkt retourneren?

Artikel retourneren?

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van het product een e-mail naar info@kudtshop.nl om uw retour aan te melden, geef hierbij duidelijk de reden aan. De verzendkosten van de retourzending komen voor rekening van de klant. Zorg ervoor dat het product in originele staat wordt verstuurd zonder beschadigingen.

Custom producten zijn maatwerk, hierdoor is het herroepingsrecht hiervoor uitgesloten.

Artikel beschadigd?

Eventuele gebreken dienen binnen 7 dagen na levering te worden gemeld. Stuur een e-mail naar info@kudtshop.nl met als bijlage een duidelijke foto. Wij zorgen voor een passende oplossing.