FAQ

Bekijk hieronder veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust even contact op.

Wat zijn de levertijden en verzendkosten?

Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt en verzekerd verzonden via PostNL. Zodra je bestelling is ingepakt en verwerkt, ontvang je per e-mail een track & trace code.

Levertijden NL/BE

  • Posters & Fine Art: 1-3 werkdagen
  • Custom design: 5-10 werkdagen

Verzendkosten NL/BE

  • Standaard: €4,95
  • Gratis verzending: vanaf €50,00

De levertijd kan variëren tijdens drukke periodes bij de postdienst

Voor bestellingen buiten Nederland & Belgie kun je contact opnemen met info@kudtshop.nl.

Wat is het verschil tussen de papiersoorten?

De drukkwaliteit is bij alle opties verbluffend! We werken uitsluitend met hoogwaardige kwaliteit FSC-gecertificeerde papiersoorten.

De posters (200 of 220 grams) zijn dunner dan Fine Art en verkrijgbaar met een satijnen (licht glanzend) of matte afwerking. Fine Art is een zware papiersoort (310 grams) van museumkwaliteit. Fine Art is een echte krachtpatser met een mooi textuur, fluweel zacht en volledig mat afgewerkt.

Is maatwerk mogelijk?

Ja, ik bied custom designs aan. De mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk hier de custom pagina, samen komen we tot een uniek kunstwerk.

Bedrijven kunnen ook gebruik maken van illustratie werkzaamheden. Daarnaast kan ik ook je eigen foto’s in hoge resolutie afdrukken.

Laten we jouw ideeën tot leven brengen, neem vrijblijvend contact op om je project te bespreken.

Waar kan ik een lijst kopen?

Alle prints worden aangeboden in standaard formaten en geleverd zonder lijst. Zo kun je zelf op zoek naar een lijst die bij jouw smaak en interieur past. 

Suggesties:

Kom je er niet uit? Neem gerust even contact op.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig online betalen met:

  • iDeal
  • Credit card
  • Apple Pay
  • PayPal

Betalingen worden veilig verwerkt via het betalingssysteem van onze partner Mollie. Daarnaast heeft de website ook een SSL-certificaat.

Hoe werkt retourneren?

Artikel retourneren?

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van het product een e-mail naar info@kudtshop.nl om je retour aan te melden, geef hierbij duidelijk de reden aan. De verzendkosten van de retourzending komen voor rekening van de klant. Zorg ervoor dat het product in originele staat wordt verstuurd zonder beschadigingen.

Custom producten zijn maatwerk, hierdoor is het herroepingsrecht hiervoor uitgesloten.

Artikel beschadigd?

Eventuele gebreken dienen binnen 7 dagen na ontvangst te worden gemeld. Stuur een e-mail naar info@kudtshop.nl met als bijlage een duidelijke foto. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Winkelwagen Kortingscode ?